PRIORITĂŢI LA NIVEL NAŢIONAL ALE ÎNVĂŢĂMÂNTULUI MATEMATIC
- Cunoaşterea documentelor şcolare: planurile-cadru şi programele şcolare în vigoare;
- Pregătirea de specialitate şi metodică;
- Utilizarea manualelor şcolare, a ghidurilor metodologice şi a ghidurilor de evaluare pentru disciplina matematică;
- Formarea cadrelor didactice în vederea abordării interdisciplinare a lecţiilor de matematică;
- Utilizarea TIC în cadrul lecţiilor de matematică;
- Utilizarea instrumentelor de evaluare
PRIORITĂŢI LA NIVEL JUDEŢEAN ALE ÎNVĂŢĂMÂNTULUI MATEMATIC
Măsuri generale care trebuie întreprinse la nivelul unităţii de învăţământ în scopul asigurării calităţii procesului instructiv-educativ, cu accent pe:
- aspectele vizând reducerea absenteismului;
- tratarea diferenţiată şi individualizarea predării-învăţării-evaluării astfel încât sa se asigure progresul şcolar al tuturor elevilor;
- parcurgerea integrală a programei şcolare, în vederea atingerii standardelor naţionale şi a susţinerii cu succes de catre elevi a examenelor naţionale;
- evaluarea continuă a elevilor şi aplicarea evaluării cu scopul orientării şi optimizării procesului de învăţare